ŚREDNIO ZAAWANSOWANY

Presales and Account Management

Zgrany zespół to połowa sukcesu. Jeśli masz już swój dream team, w którym realizacja zadań przypomina sprawną organizację scenicznego show, czas na… skuteczną pracę z klientem i to od etapu przedsprzedaży. W końcu, tak jak nawet najwięksi muzycy grają dla publiczności, tak i Twój zespół pracuje dla klientów.

TERMINY DLA:
Brakujące:
BRAK TERMINÓW
DLA Twojego zapytania.
ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH
A damy CI znać, gdy POJAWI SIĘ TERMIN.
TERMINY DLA:
Brakujące:
BRAK TERMINÓW
DLA Twojego zapytania.
ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH
A damy CI znać, gdy POJAWI SIĘ TERMIN.

Chcesz wziąć udział w tym kursie? Skontaktuj się z nami.

WIĘCEJ TERMINÓW
Dlaczego warto?

Osiągnięcie porozumienia z klientem już na etapie przedsprzedaży.

Ten kurs doskonale przygotuje Twój zespół do satysfakcjonującej pracy ze zleceniodawcami o różnych wymaganiach. To jak przejście z grania w pubie dla grupy znajomych do występów na największych festiwalach świata. Kompleksowa opieka nad klientem na każdym etapie projektu IT, już od momentu przedsprzedaży, jest kluczem do sukcesu całego przedsięwzięcia.

Gdzie zaczyna się projekt IT?

Praca nad projektem rusza już na etapie przedsprzedaży. Zapytanie ofertowe, estymacje, negocjacje – dzięki kursowi Presales and account management w projektach IT członkowie Twojego zespołu opanują każdą z tych trudnych sztuk!

Co da ci szkolenie?

Zrozumienie potrzeb klientów i wyjście im naprzeciw.

Dzięki kursowi prowadzonemu przez doświadczonego Program i Project Managera, Michała Rokickiego, Twój team nauczy się wprost koncertowej współpracy ze swoimi klientami. Jeszcze lepiej zrozumie ich oczekiwania i będzie w stanie odpowiedzieć na nie w szybki oraz skuteczny sposób. Twój zespół nauczy się także lepiej rozpoznawać punkt widzenia klienta, aby podchodzić do jego problemów z właściwą dozą empatii i cierpliwości.

 

Po zakończeniu szkolenia Twój zespół:

Nauczy się czytać i omawiać zapytania ofertowe
Skutecznie zaplanuje pracę, oszacuje koszty i czas
Będzie znał tajniki analizy ryzyka
Opracuje warunki współpracy
Będzie w stanie skutecznie negocjować
Efektywnie “sprzeda” swój projekt
Zbuduje długoterminową współpracę
Program szkolenia

Śmiałe stawianie kroków na szlaku skutecznej pracy z klientem już na etapie przedsprzedaży w projektach IT.

1
Zapytania ofertowe w IT - jak je czytać i omawiać z klientem
2
Estymacje - Work Breakdown Structure
3
Analiza ryzyk, szacowanie kosztów i czasu potrzebnych na realizację projektu
4
Jak skutecznie negocjować z klientem i jak powiedzieć mu, że nie ma racji
5
Budowanie długoterminowej współpracy opartej na zaufaniu
6
Jak “sprzedać” swój projekt i team
7
Proces zawierania umowy z klientem
YOU ROCK!
Trenerzy info mobile
Michał Rokicki
Project Manager / Product Owner
Spyrosoft

Niezwykle skuteczny Project Manager! Ma na swoim koncie kooperacje w środowisku międzynarodowym – nie tylko z klientami, ale też z zespołami developerów i testerów. Po godzinach lubi poruszać się po świecie motoryzacji i muzyki.

PARTNERZY

Cieszymy się zaufaniem

Zdobyte doświadczenie i podejście do klientów nie przeszły bez echa. Szeregi naszych partnerów tworzą technologiczni innowatorzy, którzy mogą pochwalić się realizacją dużych projektów IT – w kraju i za granicą.

Chcesz wiedzieć więcej?
Daj nam znać!

Zostaw swój kontakt – odezwiemy się do Ciebie i odpowiemy na wszystkie pytania!

Szymon Krupiński
Sales Specialist
szymon.krupinski@rockinit.pl
880 571 269

    Jesteśmy młodą organizacją, ale mamy dużą skalę

     

    Wytyczamy nowe szlaki na scenie edukacji w IT. Doświadczenie łączymy z innowacyjnym podejściem, dzięki czemu stale podnosimy kwalifikacje naszych absolwentów. A to wszystko z rockową energią!

    40+
    trenerów
    10+
    tyle lat doświadczenia mają nasi trenerzy
    15
    współpracujących firm
    9
    miast