PODSTAWOWY

Landing page w HubSpot

Przemyślana, oryginalna strona docelowa to sposób, aby liczba klientów wzrosła w mgnieniu oka. Czas, aby Twój zespół opanował tajniki jej tajniki. Dzięki temu rozwiązaniu Twoja firma może stać się headlinerem sprzedaży w IT!

TERMINY DLA:
Brakujące:
BRAK TERMINÓW
DLA Twojego zapytania.
ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH
A damy CI znać, gdy POJAWI SIĘ TERMIN.
TERMINY DLA:
Brakujące:
BRAK TERMINÓW
DLA Twojego zapytania.
ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH
A damy CI znać, gdy POJAWI SIĘ TERMIN.

Chcesz wziąć udział w tym kursie? Skontaktuj się z nami.

WIĘCEJ TERMINÓW
Dlaczego warto?

Landing page to skuteczny sposób na umocnienie własnej marki i znakomite efekty.

Koniec z wahaniem – czas postawić „call to action”, aby generować leady i promować to, na czym najbardziej zależy Twojej organizacji. Strona docelowa zawiera treść, którą klient zobaczy w witrynie w pierwszej kolejności. Cel do osiągnięcia może być różny — w tej materii  jest miejsce na sporą elastyczność. Element większej kampanii marketingowej, zachęta do skorzystania z danej oferty, zapisy do newslettera czy ciekawy artykuł, mający zwiększyć liczbę czytelników bloga — to tylko część z przykładowych zastosowań landing page’a.

PROMOCJA KONKRETÓW I WYMIERNE KORZYŚCI

Landing page niekiedy bywa mylony z homepage (stroną główną), podczas gdy pełni zupełnie inną funkcję. To miejsce, z którego prowadzisz potencjalnego klienta wprost do realizacji określonego celu. Umieszcza się tam kluczowe informacje i CTA. Pamiętaj, że treści muszą być atrakcyjne promocyjnie — mają szybko zachęcić odwiedzających do wybranej aktywności.

Co da ci szkolenie?

Umiejętność tworzenia landing page w HubSpot i używanie go w biznesie.

Strona docelowa to prosta i szybka metoda, aby pozyskać nowych klientów oraz zachęcić ich do działania. Jak wiadomo — najpierw trzeba jednak poznać wszystkie tajniki jej tworzenia. Za sprawą Michała Zbońkowskiego — certyfikowanego Project Managera z blisko 20-letnim praktycznym doświadczeniem w zarządzaniu projektami IT, e-commerce i e-marketingu, strona docelowa nie będzie już miała przed Twoim zespołem żadnych tajemnic. Po kursie nie tylko zdobędzie on umiejętność budowania jej przy użyciu narzędzi HubSpot, ale też opanuje, jak generować ruch, sprawdzać wydajność i zwiększać efektywność.

 

Jaką wiedzę przyswoją członkowie Twojego teamu podczas szkolenia?

Dowiedzą się, czym jest landing page
Stworzą profesjonalną stronę docelową
Nauczą się obsługi narzędzi HubSpot
Poznają dobre praktyki projektowania landing page'a
Będą w stanie budować kampanie w oparciu o landing page
Zintegrują HubSpot z Google Analytics
Program szkolenia

Wzmocnienie marki i zwiększenie sprzedaży dzięki landing page!

1
Czym jest strona docelowa?
2
Dlaczego strony docelowe HubSpot są tak popularne?
3
Jak uzyskać ruch za pomocą stron docelowych
4
Dlaczego warto korzystać ze stron docelowych?
5
Elementy strony docelowej ukierunkowane na konwersję
6
Pułapki, których należy unikać przy tworzeniu stron docelowych
7
Tworzenie stron docelowych w HubSpot
8
Podłącz swoją domenę do HubSpot
9
Jak stworzyć stronę docelową za pomocą HubSpot Page Builder - najlepsze praktyki, projektowanie, wskazówki copywriterskie
10
Testowanie A/B strony docelowej, wskaźniki do śledzenia i zwiększanie efektywności
11
Jak raportować wydajność strony docelowej - integracja Google Analytics z treściami HubSpot
YOU ROCK!
Trenerzy info mobile
Michał Zbońkowski
Head of Product
IAI S.A

Certyfikowany Project Manager i Professional Scrum Product Owner. Doświadczony w zarządzaniu projektami IT, a także w dziedzinach e-commerce i e-marketingu. Specjalista od strategii, ekspert w zakresie analityki internetowej i optymalizacji konwersji.

PARTNERZY

Cieszymy się zaufaniem

Zdobyte doświadczenie i podejście do klientów nie przeszły bez echa. Szeregi naszych partnerów tworzą technologiczni innowatorzy, którzy mogą pochwalić się realizacją dużych projektów – w kraju i za granicą.

Chcesz wiedzieć więcej?
Daj nam znać!

Zostaw nam swój kontakt – odezwiemy się do Ciebie i odpowiemy na wszystkie pytania!

Szymon Krupiński
Sales Specialist
szymon.krupinski@rockinit.pl
880 571 269

    Jesteśmy młodą organizacją, ale mamy dużą skalę

    Wytyczamy nowe szlaki na scenie edukacji w IT. Doświadczenie łączymy z innowacyjnym podejściem, dzięki czemu stale podnosimy kwalifikacje naszych absolwentów. A to wszystko z rockową energią!

    40+
    trenerów
    10+
    tyle lat doświadczenia mają nasi trenerzy
    15
    współpracujących firm
    9
    miast