ŚREDNIO ZAAWANSOWANY

Cooperation with the customer

Project Managerowie, Scrum Masterzy i Developerzy, wszystkie ręce na pokład – pora na udział w wyjątkowym gigu! O tajnikach i o przepisach na udaną kooperację z klientem opowie doświadczony PM – Michał Rokicki.

TERMINY DLA:
Brakujące:
BRAK TERMINÓW
DLA Twojego zapytania.
ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH
A damy CI znać, gdy POJAWI SIĘ TERMIN.
TERMINY DLA:
Brakujące:
BRAK TERMINÓW
DLA Twojego zapytania.
ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH
A damy CI znać, gdy POJAWI SIĘ TERMIN.

Chcesz wziąć udział w tym kursie? Skontaktuj się z nami.

WIĘCEJ TERMINÓW
Dlaczego warto?

Zrozumiesz tajniki skuteczniej pracy z klientem i łatwo wcielisz je w życie.

Razem z naszym Trenerem ruszysz na backstage najbardziej wymagającego koncertu – skierowanego do tych, którym musisz dostarczyć projekt albo produkt, o jakim skrycie marzyli. Choć zawsze istnieje ryzyko nagłej awarii technicznej, to nic strasznego – w programie praktyczna próba gaszenia pożarów ASAP.

Współpraca to podstawa

Udana relacja z klientem zaczyna się od efektywnej pracy całego zespołu. Dlatego podczas kursu poznasz nie tylko tajniki komunikacji ze swoimi kontrahentami, ale także drogę do lepszego zrozumienia członków swojego teamu.

Co da ci szkolenie?

Zyskasz satysfakcję z realizacji projektu i bez problemu go domkniesz.

Dowiesz się, jak podbić serce klienta – nawet tego z najbardziej wytrawnym gustem muzycznym. Znajdziesz dobre patenty na ustalanie współpracy w czasie realizacji projektu – od omówienia jej warunków i wyceny, przez całą serię spotkań, precyzowania oczekiwań i wdrażania wytycznych, aż po dostarczenie produktu.

Poznasz dobre praktyki kooperacji z klientem
Dowiesz się, jak sprawnie dostarczyć produkt
Nauczysz się efektywnie prowadzić zespół
Wyspecjalizujesz się w diagnozowaniu problemów
Zyskasz szerokie kompetencje komunikacyjne
Zwiększysz swoje umiejętności organizacyjne
Odkryjesz sposoby znajdywania szybkich rozwiązań
Program szkolenia

Zagraj z nami i koncertowo pracuj z klientem!

1
Szczegóły metodologii, rodzaje współpracy z klientem
2
Estymacje, ustalanie szczegółów i start projektu
3
Spotkania - z klientem i wewnątrz zespołu
4
Ustalanie zasad współpracy ze zleceniodawcą i wewnątrz teamu
5
Bug fixing/hot fixes - co robić i jak sobie radzić?
6
Deadline ostateczny - opóźnienia w projekcie
7
Skuteczna współpraca teamu z klientem i Project Managerem
8
Spotkania w duchu Scrum - do czego służą i jak je wykorzystywać
9
Projekt w fazie rozwoju/zamknięcia - jak domknąć współpracę z klientem zewnętrznym
YOU ROCK!
Trenerzy info mobile
Michał Rokicki
Project Manager / Product Owner
Spyrosoft

Niezwykle skuteczny Project Manager! Ma na swoim koncie kooperacje w środowisku międzynarodowym – nie tylko z klientami, ale też z zespołami developerów i testerów. Po godzinach lubi poruszać się po świecie motoryzacji i muzyki.

PARTNERZY

Cieszymy się zaufaniem

Zdobyte doświadczenie i podejście do klientów nie przeszły bez echa. Szeregi naszych partnerów tworzą technologiczni innowatorzy, którzy mogą pochwalić się realizacją dużych projektów – w kraju i za granicą.

Chcesz wiedzieć więcej?
Daj nam znać!

Zostaw swój kontakt – odezwiemy się do Ciebie i odpowiemy na wszystkie pytania!

Szymon Krupiński
Sales Specialist
szymon.krupinski@rockinit.pl
880 571 269

    Jesteśmy młodą organizacją, ale mamy dużą skalę

     

    Wytyczamy nowe szlaki na scenie edukacji w IT. Doświadczenie łączymy z innowacyjnym podejściem, dzięki czemu stale podnosimy kwalifikacje naszych absolwentów. A to wszystko z rockową energią!

    40+
    trenerów
    10+
    tyle lat doświadczenia mają nasi trenerzy
    15
    współpracujących firm
    9
    miast