ŚREDNIO ZAAWANSOWANY

Client Engagement for Developers

Twój zespół rządzi już na scenie IT za sprawą swoich umiejętności technicznych? Z tym kursem członkowie Twojego teamu staną się także gwiazdą wspólnych koncertów z klientem!

TERMINY DLA:
Brakujące:
BRAK TERMINÓW
DLA Twojego zapytania.
ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH
A damy CI znać, gdy POJAWI SIĘ TERMIN.
TERMINY DLA:
Brakujące:
BRAK TERMINÓW
DLA Twojego zapytania.
ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH
A damy CI znać, gdy POJAWI SIĘ TERMIN.

Chcesz wziąć udział w tym kursie? Skontaktuj się z nami.

WIĘCEJ TERMINÓW
Dlaczego warto?

Nowe kompetencje i  przebojowe występy przy każdym projekcie.

Klucz do sukcesu programisty to nie tylko twarde skille, pozwalające tworzyć rozwiązania technologiczne. Równie ważne są zdolności komunikacyjne, dzięki którym cały proces powstawania produktu może przebiegać sprawnie. Konieczność kontaktu z klientem wymaga zmiany sposobu myślenia oraz dostosowania się do nowych warunków i procedur. Zgłębiając tajniki nawiązywania tego typu relacji, Twój zespół podbije projektową publiczność w iście rockowym stylu.

MIĘKKIE SKILLE — TWARDE KORZYŚCI!

Firmy IT coraz częściej wśród atutów swoich wymarzonych kandydatów podają umiejętność komunikacji i współpracy z klientem. Takie zdolności, obok wiedzy programistycznej, są ważnym zapleczem projektu. Developerzy, którzy posiadają wymienione kompetencje, to z jednej strony niezwykle cenny nabytek, a z drugiej – poważna konkurencja dla innych.

Co ci da szkolenie?

Współpracę z klientem będziesz mieć w małym palcu.

Uczestnicy mogą spodziewać się ćwiczeń, porównywania doświadczeń i dyskusji. Tak dużą dawkę praktyki zaserwuje Piotr Szczepanowski — Project Manager i lider Client Services, od ponad dekady związany z sektorem IT. To właśnie z jego pomocą Twój team pozna metodyki pracy z różnymi typami klientów. Dzięki temu zwiększy efektywność spotkań projektowych i szybciej będzie rozwiązywać problemy czy ewentualne konflikty. Jednym słowem — satysfakcja Twoich zleceniodawców poszybuje w górę.

 

Podczas szkolenia członkowie Twojego zespołu:

Dowiedzą się, jak budować relację z klientem
Będą wzbudzać poczucie kompetencji i bezpieczeństwa
Odkryją, jak komunikować się w trakcie incydentów czy disaster recovery
Nauczą się szybciej rozwiązywać problemy, aby pchnąć projekt do przodu
Poznają: CRM, Confluence, remote desktop, Agile i security
Nauczą się dawać developerskie wsparcie sprzedaży i Project Managerom
Program szkolenia

Twój team tworzy przebojowy kod? Czas na rockowanie w pracy z klientem!

1
Wprowadzenie, prezentacja i omówienie case studies uczestników kursu
2
Grupy klientów i ich cechy
3
Rola osoby technicznej w relacji z klientem
4
Metody komunikacji a typ klienta
5
Środowisko pracy i bezpieczeństwo
6
Scope creep, workarounds, marketing, budżet - unikanie pułapek
7
Edukacja i dokumentacja
8
Action plan
9
Ćwiczenia (m.in. action plan, rozwiązywanie kazusów) i sesja Q&A
YOU ROCK!
Trenerzy info mobile
Piotr Szczepanowski
Consulting Specialist / PM

Z IT związany od ponad dekady, pozostając przy tym zawsze blisko klienta. Rozwinął bogaty wachlarz narzędzi wsparcia dla kontrahentów z całego świata. Pracował z wieloma sektorami – od British National Archives, przez grupy retail, po rozwiązania blockchain.

PARTNERZY

Cieszymy się zaufaniem

Zdobyte doświadczenie i podejście do klientów nie przeszły bez echa. Szeregi naszych partnerów tworzą technologiczni innowatorzy, którzy mogą pochwalić się realizacją dużych projektów – w kraju i za granicą.

Chcesz wiedzieć więcej?
Daj nam znać!

Zostaw swój kontakt – odezwiemy się do Ciebie i odpowiemy na wszystkie pytania!

Szymon Krupiński
Sales Specialist
szymon.krupinski@rockinit.pl
880 571 269

    Jesteśmy młodą organizacją, ale mamy dużą skalę

    Wytyczamy nowe szlaki na scenie edukacji w IT. Doświadczenie łączymy z innowacyjnym podejściem, dzięki czemu stale podnosimy kwalifikacje naszych absolwentów. A to wszystko z rockową energią!

    40+
    trenerów
    10+
    tyle lat doświadczenia mają nasi trenerzy
    15
    współpracujących firm
    9
    miast