ŚREDNIO ZAAWANSOWANY

Analityka internetowa
i promocja w wyszukiwarkach

Analiza informacji jest podstawą udanej kampanii. Jeśli wciąż uważasz, że dłubanie w raportach to strata czasu, pomożemy Ci to przekonanie odczarować. Skorzystaj z właściwych narzędzi i przekonaj się, na co czeka grupa docelowa.

TERMINY DLA:
Brakujące:
BRAK TERMINÓW
DLA Twojego zapytania.
ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH
A damy CI znać, gdy POJAWI SIĘ TERMIN.
TERMINY DLA:
Brakujące:
BRAK TERMINÓW
DLA Twojego zapytania.
ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH
A damy CI znać, gdy POJAWI SIĘ TERMIN.

Chcesz wziąć udział w tym kursie? Skontaktuj się z nami.

WIĘCEJ TERMINÓW
Dlaczego warto?

Trafisz do odbiorców z wirtuozerską precyzją.

Promując rockowy koncert możesz wydać krocie, aby trafić do wszystkich melomanów (z których część woli lokalną scenę disco polo czy jazzowy album w domowym zaciszu). Możesz też przeanalizować posiadane informacje i zareklamować się wyłącznie fanom rocka. Tak samo jest z Twoim produktem! W czasie szkolenia zrozumiesz, dlaczego analiza danych jest niezbędna w prowadzeniu kampanii marketingowych. Zapomnisz o niepewności, czy Twoje komunikaty dotrą do właściwej grupy odbiorców, a planowanie akcji promocyjnych przestanie kojarzyć się z grą w rzutki z zamkniętymi oczami.

Doceń korzyści płynące z analityki

Wiele firm wciąż nie dostrzega oczywistych zalet narzędzi analitycznych czy marketingu opartego o wyszukiwarki. Wyprzedź je o kilka kroków i wyznaczaj trendy dobrych marketingowych praktyk.

Co da ci szkolenie?

Wykorzystasz narzędzia, które otworzą Ci drzwi do sukcesu.

Dzięki wieloletniemu praktykowi w dziedzinie marketingu i zarządzania projektami, Michałowi Zbońkowskiemu, poznasz metody zarządzania informacją oraz procesami decyzyjnymi. Odkryjesz możliwości narzędzia Google Analytics, nauczysz się czerpać korzyści z raportów i interpretować wskaźniki. Wszystko po to, aby jeszcze lepiej i celniej trafiać do grupy odbiorców, którzy zachwycą się Twoim produktem. Szkolenie pozwoli Ci także zoptymalizować stronę WWW i zdobyć wiedzę niezbędną do planowania działań marketingowych opartych o wyszukiwarki internetowe.

Nauczysz się zarządzać informacją w marketingu
Poznasz możliwości Google Analytics
Dowiesz się, jak analizować raporty
Zoptymalizujesz swoją stronę WWW
Poznasz tajniki kampanii PPC
Wykorzystasz moc SEO
Dobierzesz narzędzia odpowiednie dla Twoich potrzeb
Program szkolenia

Zmierzaj w stronę analizy danych i sprawnej promocji.

1
Zarządzanie informacją i procesami decyzyjnymi w marketingu
2
Google Analytics - wstęp: zakładanie konta, podstawowe pojęcia i definicje
3
Google Analytics dla e-commerce - cele, raporty standardowe i ich analiza
4
Interpretacja wskaźników - Google Analytics
5
Optymalizacja strony WWW w aspekcie analizy - Google Analytics
6
Marketing w wyszukiwarkach internetowych (PPC)
7
Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEO)
YOU ROCK!
Trenerzy info mobile
Michał Zbońkowski
Head of Product
IAI S.A

Certyfikowany Project Manager i Professional Scrum Product Owner. Doświadczony w zarządzaniu projektami IT, a także w dziedzinach e-commerce i e-marketingu. Specjalista od strategii, ekspert w zakresie analityki internetowej i optymalizacji konwersji.

PARTNERZY

Cieszymy się zaufaniem

Zdobyte doświadczenie i podejście do klientów nie przeszły bez echa. Szeregi naszych partnerów tworzą technologiczni innowatorzy, którzy mogą pochwalić się realizacją dużych projektów – w kraju i za granicą.

Chcesz wiedzieć więcej?
Daj nam znać!

Zostaw nam swój kontakt – odezwiemy się do Ciebie i odpowiemy na wszystkie pytania!

Szymon Krupiński
Sales Specialist
szymon.krupinski@rockinit.pl
880 571 269

    Jesteśmy młodą organizacją, ale mamy dużą skalę

    Wytyczamy nowe szlaki na scenie edukacji w IT. Doświadczenie łączymy z innowacyjnym podejściem, dzięki czemu stale podnosimy kwalifikacje naszych absolwentów. A to wszystko z rockową energią!

    40+
    trenerów
    10+
    tyle lat doświadczenia mają nasi trenerzy
    15
    współpracujących firm
    9
    miast